الثلاثاء، 24 يناير 2012

يوميات شحات....انا اسمى مكتوب:)





سالخير......

امبارح عملت اول انجاز وحصلت على اول كتاب من كتب اصحابى.........

يوميات شحات.. لصديقنا م\شريف الخطيب  صاحب مدونة يوميات شحات

الكتاب تصميمه شيك جدا وقريت فيه اول فصل اسلوبك روعة يا باشمهندس فعلا.....

ومن احد مظاهر الجمال فى الموضوع بقى ان اسمى مكتوووب:D

ايوووووون كنت كتبت رائ لشريف فى المدونة ومشكور نشره فى صفحة قراء المدونة

ماتتخيلش ياشريف كنت مبسوطة اد ايه وانا بقرء كلماتى البسيطة فى كتابك بجد فرحت وعملت فرح امبارح هههههههههه وريت الكلام لكل اللى قابلنى لدرجة انى وانا بستلم الكتاب من الدكتور ايمن امبارح وفتحته كنت هموت واقوله انا ريماس دى اللى مكتوب اسمها هههههههههه

الف الف مبروك وديما من نجاح لنجاح يارب واتمنى تعمل حفل لتوقيع الكتاب فى المنصورة كمان مش بس فى معرض الكتاب لحد مايبقوا يحنوا على باقى المحافظات ويعملوا معرض زى الناس فيه

الف الف مبروك ليك تانى

هناك 14 تعليقًا:

faroukfahmy يقول...

انت يانور تستاهلى اكتر من كده
انت تورنا وبركتنا وروحنا اللى بتلاقيها دايما معاكى

مصطفى سيف الدين يقول...

الف مبروك للاستاذ شريف بالتوفيق دايما
وان شاء الله اقدر احصل على الكتاب و اقراه
تحياتي

;كارولين فاروق يقول...

مبروك لصاحب مدونه يوميات شحات
وانت تستاهلي يا نور اكثر من كده
تحياتي حبيبتي

Mo Sherif يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
غير معرف يقول...

ربنا يخليكي يا رب دا انا اللي سعيد جدا بإهتمامك
و تعليقك في المدونة و تعليقات الجميع هي شرف لي
و ان شاء الله الجميع مدعو لحضور حفل توقيع سريع في مقر دار ليلى للنشر في معرض القاهرة خيمة رقم 2
يوم 1 فبراير الساعة 11 صباحا
و إن شاء الله احتمال كبير هيبقى فيه حفل توقيع في المنصورة و غالبا هيكون في نفس المكتبة اللي فيها الكتاب
مشكورة جدا على إهتمامك

سواح في ملك اللــــــــــــــــــه- يقول...

عقبال كتابك بقي ياست نور

ليه متفكريش تكتبي

انتي اسلوبك القصصي جميل

تحيتي

دعاء العطار يقول...

الف مبروووك .. وعقبال كتابك يانور ساعتها بقى هتزقططى :)

هبة فاروق يقول...

والله انتى عسوله وطيوبه يا نور
امال بقى يا نور لو صدر ليكى كتاب وحمل اسمك حتعمليى ايه ..
عقبال يا نور منشوف كتاب يحمل اسمك الجميل
ومبروك لصاحب مدونه يوميات شحات

الاحلام يقول...

لفته رائعه منك نور فهذا اسلوب نعتاد عليه منكى انتى الانسان الرقيقه الجميله
مبروك للباشمهندس شريف ويارب المدونيين المميزين يكون ليهم كتب على شان سيستفيد منهم اكبر كم ممكن من الناس
تحياتى وتقديرى ابوداود

FAW يقول...

أكيد اي كاتب يهمه آراء قراءه
بس هي فعلا لفتة رائعة منه
ألف مبروك للمهندس شريف عالكتاب
ومبروك ليكي إنك بقيتي مشهورة :) وعقبال كتابك إن شاء الله

أنا مستني بقي مش هوصيكي :))

نهر الحب يقول...

:)
صحيح احساس جميل انك تلاقي حد تعرفيه عمل كتاب ويبقي كلماته بدل ما هي مجرد كلمات ع النت لحقيقة وكتاب يتلمس بالايد

عقبالك يا ريمو
وعقبال كل المدونين
ده احد احلامي:))

E73 يقول...

ههههههههه شعور حلو قوي يا ريمة لما بتلاقي اسمك مكتوب ومنشور عند حد في كتاب

اكيد لو مكانك كنت عملت نفس الشيء ^_^

nour alqamar يقول...

الف مبروك يارب .. تحياتى لك
نور

reemaas يقول...

تسلموا يا جماعة ربنا يخليكوا وهى فعلا لفته جميلة منه وحاجة تفرح كده وتشرف لان الكتاب فعلا جميل

وماتوصنيش يا مصطفى اكييييييييد

ربنا يوفقك يا شريف

مافكرتش فيها الحقيقة يا خالد كتاب مرة واحدة؟شايفنى ادها؟