الاثنين، 16 فبراير 2015

عنها... 38











عن قصتنا الغريبة والجميلة.. عن اندهاش الناس بيها رغم توقعها..

عن سيرتك اللى ماكنتش بتفارق لسانى من قبل البداية..
 عن الدعوة اللى كنت بتدعهالى من قبل ماعرف..
عن اسمك اللى ماعدش بيفارق دعايا..
عن الدعوة بتاعتنا اللى بندعى ربنا بيها ليل نهار وفى كل صلاة..
عن ايام القلق والتخطيط..
عن لحظات البعد المؤقتة.. عن لحظات اللقا..
عن عنيك اللى بتضحكلى انا وبس..
عن اسمك اللى بكتبه حلو..
عن ضحكاتى الكتير اللى ماعرفتهاش الا معاك..
عن لمعة عينى اللى بتعشقها لما ببصلك..
عن انا اللى مايعرفهاش غيرك..
عن كلامنا اللى مش هنبطل نقوله فى نفس ذات الوقت..

عن انك ديما بتعرف انا بفكر فى ايه وبخطط لايه من قبل ما اعمله وبتحرق كل مفاجأتى..
عن انك ديما بتفاجئنى..
عن لحظات تفكيرى فى هدية ليك بمناسبة ولا من غير وعن متعتى وانا بشتريها..

عن غيرتك وعندك ودماغك..
 عن حنيتك..
عن جنانى وانا معاك..
عن حلمى انى اكمل معاك طول العمر..
عن انك سندى فى الدنيا..
عن احساسى الدايم بانك هدية ربنا ليا..
عن احلامنا..
عن انت وانا..
عننا...

ليست هناك تعليقات: