الأربعاء، 17 فبراير، 2016

#التفاصيل







المثل الغربى يقول ان الشيطان يسكن التفاصيل..
اسمع المثل ده مؤخرا كثيرا فى البرامج الحوارية ولا اتفق معه فى كل الحالات..
ففى رأيى أجمل شئ فى الدنيا التفاصيل..
هى اللى بتفرق حدوتة عن حدوتة..
هى اللى بتفرق زيد عن عبيد..
تفاصيلك هى انت.. هى كينونتك..
هى الطريقة اللى بتحب بيها..
ولما انت بتحب حد بتحبه بكل تفاصيله , بتحبه علشان بتحب تفاصيله..
انا اعشق التفاصيل واعشق من يعرف تفاصيلى ويرضى بها ويحبها ;)

هناك تعليق واحد:

ابراهيم رزق يقول...

التفاصيل تختلف عن الملامح يا نووووووووووووووووور