الاثنين، 1 أبريل 2013

مش انا......









هناك 8 تعليقات:

SHARKawi يقول...

انتي جميلة .

تقبلي كامل احترامي وتقديري . دعواتي . تحياتي .

افكار مبعثرة يقول...

وانا كمان :)))
حلوة اوي

ابراهيم رزق يقول...

بعد الشر عليكى من الخنقة يا نوووووووووووووووووووووووووووور

زينب علي حبيب يقول...

جميييلة اوووي

ツSmiLeY AnGeLツ يقول...

سلامتك من الخنقة
كفاية اسمك نووووووووور

تقبلي مروري ^__^

reemaas يقول...

وحشتونى جدا يا جماعة واسفة جداعلى التقصير بس فعلا نفسيا مش قادرة اتابع اى حد وانتم اغلى عندى من مجرد امضى حضورة

E73 يقول...

أنا ليه مبعرفش أنفجر وأطلع كل الأفكار الشريرة اللي بفكر فيها وأنا لوحدي؟

ليه لما أبقى شايلة وزعلانة قوي من حد وبمجرد ما يكلمني بطريقة كويسة بنسى كل اللي كنت محضرة ليه وبنسى كل اللي اتعمل فيها؟

ليه لما ببقى مكتئبة ورايحة الشغل وناوية أطلعه عاللي حوليا أتفاجأ بنفسي وبمجرد ما أقابل أول واحدة أضحك وأقولها السلام عليكم يا لولو

وفي النهاية ببقى دايما الرايقة اللي مورهاش حاجة واللي لازم تعمل كل الشغل اللي متقدرش تعمله لإنها كما يقولون "فاضية ورايقة ومورهاش حاجة"

شوية نفسنة يا ريمي بمناسبة الرسائل القصيرة بتاعتك

أعملي مش واخدة بالك

وبرجع ازعل وبرجع انسى انا كنت زعلانة ليه

هو انا كدا ليه؟

reemaas يقول...

E73

لا اععمل مش واخدة بالى ازاى انتى بتتكلمى عنى اصلا ههههههههههه

اقولك على حاجة ماعرفش هتزعلك ولا لاء اللى انتى فيه ده مش هيتغير ومالوش سبب الا انتى كده المشكلة ان اللى حوالينا بيقولوا ده حلو واننا لسه مش عارفين نجنى ثماره خليكى مستنية معايا بقى